Saturday 8 October 2011

kehidupan ku di matrik...^_^

semua ni....gambar2 kngan aku dgn classmate kat Kolej Matrikulasi Perlis (KMP)... 
                               

          

                  

                     

                   

                      

                        
                      ada lagi y sebenaqnya...tp tgok y ni sudah la nohhhhh......


~Tentang Diriku..^_^~

         Ok...pertama skli...assalamualaikum dan salam sejahtera....hmmmm nak mula cam na ek??ok lah kita mula mcam ni...nama diberi Fatin Athirah Binti Jamaluddin boleh panggil fatin...dilahirkan di yan,kedah..tapi tinggal di sungai petani,kedah...atau dlam erti kata lain aku ni...oqg KEDAH la....hehe..aku ada 4 org adik beradik 3 perempuan sorang je lelaki...aku ni...anak sulong tau...hmmm umur aku baqu ja 18 thn...haaaaa..tkjut x....???..hahahah umur aku baru 18 sebab aku lahir pada 23 disember 1992...bln desember lmbt lg..2bln lebey g kot...muda g ni...19 thn pon x smpai lg...hihihi
         Aku mula bersekolah pada thn 1997 ktika berumur 5thn di tabika padang kubu dkat2 dgn qumah aku ja ni...lpas tu..aku mlnjutkan pljarn ku (ceewahh melanjutkan pelajaran 2...) ke sekolah kebangsaan simpor pda thn 1999 shgglah thn 2004...slpas tamat persekolahan di sekolah rendah...mestila msuk sekolah mnengah plk kan...nama sekolah aku sekolah menengah kebangsaan pekula jaya...sedap x nma sekolah aku 2...sbnrnya..sblm ni nama sekolah aku 2...sekolah menengah kebangsaan tikam batu...aku pon xtau pasepa dpa tukaq jd smk pekula jaya plak...maybe nak mencuba sesuatu y baqu kot...hahah pandai2 ja aku ni wat statement...lalallaalalla kat sekolah ni la aku ambek PMR dan SPM...bnyak memori suka duka aku kat cni dgn kwn2...kadag2 rasa mcm nak patah balik ke zaman sekoah dlu...klu la.. masa ni boleh diundurkan hmmmmmmmm rindunya time2 kat sekolah dlu... dah la...kta smbung balik crita tntg diriku...kat mna ek td...???haaaa..
        Lepas da habis exam spm n result pon da kuar...aku mndpt twrn utk mlnjutkan pljrn ke Kolej Matrikulasi Perlis...dlm bidang perakaunan selama sthn iaitu pada sesi 2010/2011...aku mrpkan generasi y ke-11 atau dlm sebutan y lebih glamour lg...gen 11..utk sesi tersebut...ni la...first time aku dok asrama...first time berjauhan dgn family...hmmm tapi apa2 pon ni la pngalman baru y aku dpt...bljar mnyesuaikan diri hidup tanpa family dlm keadaan mrantau ke negeri org....lps da abeh study kat KMP...yeah....skli lg..dpt twrn ke Universiti Kebangsaan Malaysia...tmpat aku mnuntut ilmu skang...wat ijazah dlm bdg ekonomi...d fakulti ekonomi dan pengurusan (FEP)...kat sini kolej kdiaman sya..adalah...kolej ungku omar(KUO)...rasa btuah sngat dpt kuo...suma tmpt dkt...dkt dgn fakulti,PTSL,pusanika...bnyak g lah...nak p mna2 pon sng...jln kaki ja...hehhehehehe rasa nya...ni ja kot...xtau dah nak tulis apa lg...bye...^_^

No comments:

Post a Comment