Thursday 20 October 2011

minggu y pnat..tp BEST......

mggu lpas adlah mggu y plg pnt utk aku.....
mggu lpas aku cbok...sngat...
nak tau x sbb apa mggu lps aku cbok????
sbb....
mggu lpas aku ada plwann pentomin....
haaaaaaa...tau x pentomin 2 apa????
y sbnaqnya...sblom ni aku pon xtau pentomin 2 apa....
tp skang ni da tau da....
pentomin 2 klu nk tau lbih krag mcm lkonan tnpa suara la....
kita blkon tp...suara org lain...fhm x lg pentomin 2 apa??
bgus...klu dah phm....hehehhe :)
pentomin ni sblm ke final ada saringan....dpa just ambik 5kmpln y trbaik ja...n kmpln aku la slh stu 5kmpln y trbaik 2....
klu nak thu...group kmi hmpir2 nk trik diri sbb bnyak bnda xsiap g...byagkan...ari rabu nak reheasal ari jmaat sringan...ari slasa baru kmi practice....
tp...y bestnya...alhamdulillah...kmi antara top5 group y ley ke final...dsbbkan perlwnn ni...ada stu hari 2..pkl2 pg bru kmi tidoq...sbb practie pnya pasal..plwnn ni dianjurkn oleh sekretariat akademik n esz.....kmi lwn antra sekretariat y ada kat kolej ungku omar(KUO) ni....n kmi wakil utk sekretariat hal ehwal luar dan pengantarabangsaan (HELA)....
pentomin ni wat kat Dewan Anuar Mahmud (DAM)..
suma y trlibat ni stdnt first year ja....tp dbntu oleh jaksa msing2...
jaksa untuk sekretariat kmi...kak ratmah rura nma dia...kak ratma ni baik...sngat....
ok....final utk pentomin ni...ari ahad....n ari sabtu 2 kmi practice...for the last time...
klu nak tau aqi sbtu 2 jgk la aku ada sukem-woodball lwn pg sbtu 2....wkil KUO....lwn antra kolej y da kat UKM ni...hmmm utk wdball aku klah....tp....
dtbus blik utk mlm ahad 2...sbb sekretariat kmi dpt tmpt ke2 utk pentomin 2...
mlupon xmng...tp kmi happy..sngat...
dsbbkan pentomin ni...hbgn kmi antara ahli2.dah smkin rpat...dah mcm fmily da...huhuhu 
klu nak tau..ni la..pnglmn y plg best aku pnah dpt...
klu nak tau...ni la...first time aku blkon naik atas pntas...n rmai jgk la...y mai tgok...
seram jgk aku mula2 almklum la...first time...tp...best jgk la...pnglmn bru ni...bkn sng nk dpat...huhuhuhu
ha........ni dia...gmbar2 kngn aku dgn bdk2 HELA....^_^


 
wajah2 happy slpas mnag tmpet ke2

 
ha....nmpak x..2...hadiah y kmi dpt..hehhe :)

 
ni la...jaksa kmi...kak ratma...comey kan??

 
time otw nak ke DAM..

 
team pentomin HELA kuo 2011...=)

No comments:

Post a Comment