Tuesday 3 January 2012

first day exam...

esok bakal bmulalah peperangan aku di dewan peperiksaan...my first day for exam...2 paper kot...pembangunan diri n statistik...
sudah cukup kah persediaan aku ni...waaa tkut la plak klu kcndang dlm peperangan 2 nnt...klu mati syahid xpa la jgk...hihihi..
exam psediaan cukup ke xcukup ke..ttp kna lalui jgk kan??sbb 2 la...orang suruh study awal2..nnt xklam kabut mcm aku sang ni...nak cover suma chap dlm masa shari ja...2sabjek plk 2....mmg berani mati la...
sblm ni malas anggap exam lmbat lg...hati kata lexs luh..lmbt g kot...ni esok nak exam baru tau mcam mna...haaa ambik kau sbijik...
harap2 esok boleh la jawab smua soalan y bakal kluar 2...huhu mntk2 kluar soalan sng2..mntk Allah permudahkan segala urusan aku...permudahkan aku utk jawab smua soalan 2 nnt...amin...

p/s moral of d story...jgn study last2 minit..mrana mental n fizikal nnt....huhu

No comments:

Post a Comment