Monday 16 January 2012

LAMBAT

assalamualaikum..

da kira lama jgk la kan aku x update blog ni...mntg2 aplikasi komputer da abes...trus wat xthu je dgn blog hahah..
y sebenarnya aku da xthu nak tulis apa da...nak luah kan bnda apa ei kat cni...xtahu...huhu :(.Tp..utk pgthuan smua...esok aku da exam makroekonomi dkt DGemilang pkl3.30 ptg hati rasa xtntram..gmntar dupdap jntung aku bnyi...da penuh ka ilmu kat dada ni...tkut wei nk jawab ekonomi..da la esei..klu ABC ley lg aku tmbak2...hmmmhrap2 bley la jwab...keesokan harinya plk paper prinsip perakaunan dkt DTAMS pkl 12 thghri..lpas 2...apa lg..MERDEKA!!!!!!! yuhuuuuu~~ blik kg...hohoho blik kg...hati girang....
tp....aku xbley blik lg....wlaupon exam abes 17 jan..tp 30 jan baru bley blik...waaaa nk blik....aku rindu gla kat family aku....sedey...kna blik lmbat...hukhuk :'( sobsob~
knpa la..kna ada program bagai time2 cuti ni...hmm nk camna kan demi LC...ku harungi jua...
k la...ni ja kot nak smbung study plak...bye~ ^_~

No comments:

Post a Comment