Wednesday 7 November 2012

CIK RUMATE

skang ni nak bercerita pasal cik rumate aku...sbb apa aku tetiba nak cita pasal cik rumate aku ni...
sbb cik rumate aku ni asyik2 dok tanya aku "dah cita pasal rumate blom kat blog?" haaaaaa untuk tidak menghampakan harapannya yang setinggi gunung 2...maka arini bmulalah penceritaan pasal cik rumate aku 2...ewahhhhh kalau dia baca ni konfem kembang hahaaa

cik rumate aku yang ni adlah rumate aku yang kedua selama berada di UKM ni...mmndangkan dah masuk tahun baru semester baru so bilik kna tukar baru,blok pon baru taw n rumate pon dpat hat baru punya...huhuuu terpaksa la bpisah dgn rumate aku yang sblom ni...stelah selama hampir setahun hidup bersama, berkongsi bilik n tidur bersama2 tp katil asing2 la...haha akhirnya kami terpaksa berpisah jua...sob2 sedih :'(
walaupon dah berpisah kami still keep in touch...sllu gak la jumpa kdang aku p bilik dia kdang2 dia mai bilik aku... g pon kami dok sebelah mnyebelah ja..dr berrumate jd berjiran pulak hehe bunyi mcm terpisah jauh antara benua lautan ja td..hihiiiii ehehhhh..panjang plak mukadimah dia yerrr

berbalik kpda crita asal...cik rumate baru aku ni nmanya izza tika binti samit @ zakaria...haa nak taw camna aku boleh taw nma pnuh dia..aku curi2 usha tgok buku dia td...hohooooo....nak taw x cik rumate aku ni budak kejut kot...chemical enginering...wuhuuuuuuu...slidik pnya slidik org jawa rupanya...orgnya mmg rajin study...nak banding aku ngan dia mmg rajin aku lg la...hahaa nak dkat 3 bln dah dok ngan dia...cik rumate ni mmg bnyak ckp compare ngan aku ni...pendiam sikit orgnya...hinqaq kat sini ja...huihuihuiii...

ok yang nak critanya sbnarnya ni...

alkisah tersebut la satu kisah di satu malam yang dingin n sejuk hujan renyai2 plus salji (tambah ja 2) cik rumate aku ni merungut lapar...aku sruh p kafe beli mkan xmaw nak makn meggi katanya....mals nk trun lettew..tp stok meggi xdak...kebetulan aku baru ja bli...bg la kat dia satu..cik rumate ni xmau mulanya sbb aku xrasmi g meggi 2...mmndangkan aku ni mmg baik hati aku nak bgi jgak..then cik rumate ni tnya
 "meggi ape? klu mummy izza xmkn..." demand plk dia.hahaaa
"ruski" meloncat dia ckp nak...hahaaa lawak btul  cik rumate aku sorang ni...
 tp last2 dia xmkn aku plak yang mkn lapar dia pindah kat aku la kot...

tgah aku dok syok mlayan kelazatan meggi ruski sambil berFBooking n ber TWITtering cik rumate aku ni boleh plak  cipta satu lagu ni...tersedak aku yang dok tgah makan ni..nak tau ik rumate aku ni cipta lagu apa..meh sini dengar sama2...

"bangun pagi gosok gigi makan meggi cap ruski...
gigi sihat badan kuat dgn maggi cap ruski.."

haaaa amacam sedap x lagu ciptaan cik rumate aku tu..?huhuuu lpas ni jom la reramai pakat serbu bli meggi ruski lpas sbulan penggunaan gigi akn jd sihat badan pon bertambah kuat...ngeh3...:p

1 comment:

  1. Kalau boleh, nk minta num hp izza , sy kwn lama dia. Da lost cntact ,

    ReplyDelete