Tuesday 20 November 2012

PENGALAMAN DEMI PENGALAMAN

alhamdulillah..pagi tdi pkl 6 pagi tpat aku sampai kat hentian kajang....spnjang pjlanan aku tidoq ja...sdaq2 dah sampai hahaaa atas bas pon kusyuk noh aku tido...hehe kusyuk pon boleh....:) nsib baik x jadi macam time nak blik sini masa cuti raya aji qe2....huuuu satu pngalaman baru aku dpt....boleh tahan gak la best dia...ha nak taw dak apa y best nya....hrmmm aritu... klu ikut kan aku balik naik bas jelita pkl 11.30 kat sungai petani...tp yang bestnya tggu pnya tggu smpai pkl 11.30 bas xsampai2...p tnya kat kaunter bas 2 dia kata dlm 15 minit g bas sampai xpa la...tggu g...30 minit pas 2 xmai2 gak dok tanya sampai bapa kli dah ayat dia sama ja...15 minit g bas sampai...eiiii time Tuhan ja taw mcmna grmnya aku ni.....mak ayah aku pon gram gak adik aku yang laki 2 siap kata mnyesal ikut hantaq aku...last2 taw dak pkl bapa smpai...pkl3 kot bapa jam tggu...kami sampai sblom pkl 11 ...haaaa ampa kira la sndiqi bapa jam aku congok dok tggu kat situ dri oqg beduyun sampai xdak org la aku tggu...
y lagi sakit hati bkn bas jelita yang mai...tp super duper jelita pnya....hampa tau bas apa...nin dia bas skolah mari....aku qasa bas skolah yang aku dok naik masa zaman skolah dulu lagi canggih kot...yang ni huh sqopa hidup segan mati xmau...dok tggu masa ja nak ko...bayangakan camna...dari sungai petani sampai kajang 2....macam2 bunyi dok ada...nasib ingat esok 2 ada klas ja...aku naik gak...pkl bapa baqu sampai dkat pkl 11pg gak la...yang ada exam 2 xtau la camna cerita...2 kali dah aku kna...yang stu g 2 ok sikit cuma tmpat duduk ja bmasalah..ada org lain duduk seat aku 2..nsib ada seat kosong g..aku dok kat situ la...ada sorang kna trun xleh naik sbb tmpt duduk xdak....hmmmm mcm2...tp 2la org kata pgalamn..pahit manis d perantauan dalam dugaan menuntut ilmu....nnt boleh p crita kat anak cucu kan...hampa ada...;)

No comments:

Post a Comment